We vroegen het begin maart 2019*: Bijna 300 LiveFresh klanten beoordeelden onze kwaliteit anoniem** en helpen en steunen ons in onze Juice Revolution: Gezonde sappen voor elke dag.
Onze claim werpt zijn vruchten af: onze klanten vinden niet alleen de smaak van onze sappen lekker, veel van hen drinken ze ook bewust om er een gezonde en plezierige levensstijl op na te houden. En we nemen alle kritische feedback transparant als een stimulans om te verbeteren - en laten onze oplossingen hier zien.
Maar lees zelf en vergeet onze LiveFresh verhalen onderaan niet!
De smaaktest - wat doen we goed?
Het is altijd spannend om je eigen project te overhandigen en het door vreemden te laten beoordelen. Voldoen we aan onze eigen normen?
Hoe goed smaken de sappen van LiveFresh?
Onze koudgeperste sappen van 100% fruit smaken goed - 79,8% van onze klanten geeft ons 5 van de 5 sterren, op de voet gevolgd door 4 sterren. Ons onderzoek beoordeelde niet individuele sappen, maar de kwaliteit van LiveFresh als geheel.
Zou u onze sappen opnieuw kopen?
De meerderheid van onze klanten zou LiveFresh opnieuw kopen of overweegt dit te doen: 69,3% zegt zeer waarschijnlijk opnieuw te kopen (5 van de 5 sterren), gevolgd door 19,1% die zeer waarschijnlijk opnieuw zou kopen (4 van de 5 sterren).
We zijn erg blij met de positieve feedback - beveel ons aan bij anderen!
Waar staan we nu en waar wil LiveFresh naartoe?
Hoe worden we gezien? Nog spannender dan naar je eigen product kijken, is hoe anderen naar je kijken: Wat vinden anderen eigenlijk van ons?
Waar staat LiveFresh voor?
Bedankt voor uw waardering: 100% natuurlijke sappen zonder toevoegingen en onze speciale HPP productieproces zijn de belangrijkste reden voor de meerderheid van onze klanten om onze sappen te kopen.
Bijna 90% van onze klanten associëren ons met natuurlijke ingrediënten zonder toevoegingen of toegevoegde suiker (88,7%), gevolgd door het zachte HPP-persproces (67,2%), onze eigen productie en persoonlijkheid (42,6%) en superfoods en innovatie (23,8%).
LiveFresh producten bevatten eigenlijk alleen wat er op het etiket staat: 100% fruit of groenten. Verder niets. Van koude persing in plaats van pasteurisatie. En dat zal altijd zo blijven.
Waarom ben je je bewust geworden van LiveFresh?
Wat beweegt onze klanten om naar ons toe te komen? Wat is belangrijk voor onze klanten? Twee dingen in het bijzonder verenigen onze klanten: gezondheidsbewustzijn in combinatie met de natuurlijke LiveFresh smaak.
Een gezonde levensstijl en uitstekende versheid staan daarom bovenaan de lijst van redenen waarom onze klanten naar ons komen. Dit zijn onderwerpen die we willen blijven promoten met hoogwaardige producten en nuttige content om een duurzame, gezonde en plezierige levensstijl over de hele wereld te verspreiden.
Feedback en kritiek: Wat kunnen we beter doen?
Alles wat blinkt is geen goud - natuurlijk kregen we ook verbeterpunten te zien. We hebben hier oplossingen gevraagd en getoond, waarvan sommige al zijn geïmplementeerd of in ontwikkeling zijn.
Feedback 1: Waarom zijn er geen groene sappen bij LiveFresh?
Sommige klanten hebben gevraagd of we groene sappen hebben of - met een knipoog - of we koolhydraatarme sappen hebben. Geen paniek, we zijn er snel bij en vinden voor beide meteen een oplossing.
Onze nieuwe LiveFresh Wellness-sappen
Onze nieuwe wellness-sappen zijn momenteel in de aanbieding, waaronder groene sappen met minder koolhydraten dan pure vruchtensappen.
Wij adviseren Groene liefde op basis van boerenkool met gember, appel en limoen of Groen gevoele Op basis van spinazie, appel en moringa. Gewoon proberen!
Onze andere vruchtensappen op basis van wellness met speciale micronutriënten dankzij superfoods bieden ook talloze gezondheidsvoordelen met de gebruikelijke natuurlijke smaak en zonder toevoegingen.
Feedback 2: Service en levering
Afgifte bij de buren of andere serviceproblemen: om leverings- en serviceproblemen te voorkomen, breiden we ons service- en logistieke team uit en hebben we naast DPD ook DHL in de arm genomen. An april kan elke klant kiezen welke bezorgdienst onze LiveFresh-sappen moet bezorgen.. We verontschuldigen ons voor het ongemak en zullen proberen om in de loop van deze week persoonlijk te reageren op individuele feedback**.
Helaas kunnen we niet in heel Duitsland persoonlijk leveren - maar we hopen dat u met de nieuwe selectie de beste service en de beste koerier in uw regio krijgt!
De plastic vraag: Waarom gebruiken jullie geen glazen flessen?
Sommige klanten storen zich aan onze plastic flessen en stellen glazen flessen voor om het milieu te beschermen. Helaas kunnen we echter geen glazen flessen gebruiken. Vanwege de hoge druk die HPP-proces zou het glas versplinteren.
Onze oplossing: Op onze ontwikkelingsafdeling werken we al aan een oplossing, want ook voor ons gaan een gezonde levensstijl en duurzaamheid hand in hand. Dit jaar werken we er hard aan om milieuvriendelijkere verpakkingen te ontwikkelen. Relevante tips en ervaringen horen we graag!
We hebben de sapverpakkingen al verbeterd: ze zijn nu stabieler en milieuvriendelijker.
Welke verhalen brengen onze klanten naar ons?
We wisten van tevoren al dat sommige van onze klanten heel speciale verhalen hebben die hen naar ons leiden, dus vroegen we het hen.
LiveFresh is immers gebaseerd op de gezondheidsvoordelen van koudgeperste sappen, vooral van granaatappelsaptalloze verhalen over herstel. Maar ook de geschiedenis van het bedrijf zelf of de persoonlijke achtergronden van sommige investeerders - er zit veel meer levensbloed, lotsbestemmingen en dromen achter LiveFresh sappen dan je zou denken...
De verhalen van onze klantenBinnenkort delen we onze bedrijfsgeschiedenis in kleur en geluid - we laten onze klanten nu al aan het woord door middel van een voorbeeld*** en zullen binnenkort volgen met meer gedetailleerde verhalen:
Axel over zijn dieetverandering met LiveFresh:
"Ik ben fan van Azië en gember. Begin 2018 veranderde ik mijn eetpatroon, werkte ik aan de kwaliteit van mijn slaap, begon ik weer te sporten en viel ik 18 kg af. Op zoek naar lekker eten, vers en met veel power, kwam ik bij jullie terecht en heb nu een shotabonnement."
Anja over haar dagelijkse scharrel voor LiveFresh sappen & shots ;)
"Ik ontdekte LiveFresh via mijn buurvrouw, die me een paar shots en een sapje gaf toen ik vreselijk verkouden was, en wat kan ik zeggen, ik voelde me zoveel beter na het drinken van 2-3 shots op één dag! Als gevolg daarvan heb ik zelf twee shots en het heerlijke sinaasappelsap bij jullie besteld en het heeft me echt goed gedaan! Ik ben dol op de shots en de jus d'orange! Ik zou vaker willen bestellen, helaas drinkt mijn vriend de helft en dat is een beetje duur;)"
Stephanie over haar LiveFresh ontdekking:
„"Ik was geschokt toen ik me realiseerde dat vrijwel niets van het 'sap' in de schappen van de supermarkt ook echt sap was, dus ik ging op zoek en deed online wat onderzoek. Zo kwam ik bij jullie terecht. 😀“
Heb jij een LiveFresh-verhaal?
Wat vind je van LiveFresh? Welk verhaal heeft jou naar ons geleid? Vertel ons meer en schrijf ons. We kijken uit naar je feedback!
* Deze enquête is uitdrukkelijk geen wetenschappelijk onderzoek of productevaluatie, maar een enquête voor interne doeleinden. We maken deze transparant bekend omdat we ons samen met onze klanten willen ontwikkelen.
** De enquête was anoniem. Alleen deelnemers die er uitdrukkelijk mee instemden dat er contact met hen werd opgenomen en die hun e-mailadres achterlieten, konden en kunnen worden gecontacteerd.
*** Voor de publicatie van citaten vragen we uiteraard om uitdrukkelijke schriftelijke toestemming.